На думку финансового аналітика, економічного експерта Олексія Куща, все те, що відбувається із Київським метрополітеном - це фактичне знищення метробудівного кластеру у столиці.
Про це експерт заявив на своєму Телеграм-каналі:
"Одна з помилок мера Кличко, яка межує із посадовим злочином - це фактичне знищення метробудівного кластеру у столиці.
Всі світові мегаполіси, які будують метро, роблять це у безперервному форматі.
Тобто процес будівництва не припиняється і є постійним. Щороку вводяться нові станції метро.
І це не через надлишок грошей. Це через саме економію грошей.
Бегство после повестки - это уже тюрьма: как за 5 минут стать военным и преступником одновременно
Финальный аккорд: как поливать томаты в августе без ошибок
Август под знаком везения: кому из знаков Зодиака звезды обещают счастливый финал лета
Надежда Матвеева и тема, о которой она не скажет ни слова: что скрывает звезда СТБ
Бо запуск програми будівництва метро потребує величезних стартових капіталовкладень.
Це гігантські основні засоби, тисячі висококваліфікованих фахівців, сотні підприємств-суміжників.
Якщо це зупинити - люди їдуть в інші міста, кластер руйнується, основні засоби "зникають".
Наші метробудівці розїхались по усьому світу.
Відновити тепер будівництво метро у Києві буде дуже складно.
Це потребуватиме в рази більших інвестицій, ніж тоді, коли цей процес не переривається.
Так само, у Києві був знищений промисловий кластер.
Єдине, що розквітнуло за Кличка - це комерційне будівництво.
Нескінченні ТРЦ та офісні центри, побудовані за дурні гроші в надії "забронювати" місце під сонцем на майбутнє.
Київська влада перетворилась на обслуговуючий придаток великого бізнесу забудовників, повністю віддалившись від інтересів киян, які їдуть у метро і яким потрібні робочі місця, а не чергові розважальні центри", - констатує Кущ.
Читайте також:
Навіть не знадобиться хімія: завдяки цим народним засобам на городі не буде жука колорадського
Завдає удару по серцю: названо вид сиру, який краще не купувати