Стало відомо, що українська мережа "Сільпо" планує відкрити супермаркети в Польщі. Ще б пак, багато українців знайшли сьогодні притулок в ЄС, зокрема в Польщі, а з іншого боку, досліджуючи польський ринок, українці виявили, що польські експерти з роздрібної торгівлі зацікавлені в досить унікальній ціннісній пропозиції "Сільпо".

Fozzy Group, одна з найбільших торгово-промислових груп України, шукає можливості виходу своєї мережі продуктових "Сільпо" на ринок Польщі. Таким чином вже зараз компанія шукає локації, де могла б відкрити свої перші магазини.

Для довідки:

  • Станом на кінець 2021 року Fozzy Group управляла більш ніж 700 магазинами, у тому числі 330 супермаркетами "Сільпо". Цікаво, що деякі продуктові супермаркети створені у стилі театру тіней, стимпанку, космосу, цирку; є також торгові точки, присвячені Ніколі Теслі, Маленькому принцу та грі STALKER.

У який із регіонів Польщі прийде торговельна мережа "Сільпо" наразі невідомо. Все залежатиме від того, де компанія знайде найвигідніші локації для інвестицій.

При цьому українські фахівці зазначають, що у Польщі існує дефіцит якісних площ, які підходять керівництву української групи. З цієї причини компанія розглядає не лише приміщення для оренди, а й придбання діючих мереж у відповідному форматі або викуп окремих приміщень у мереж гіпер- та супермаркетів, що працюють на польському ринку.

Популярні новини зараз

Як "Олком" реалізує товари за готівку: журналісти розповіли про схеми податкових "ухилянтів"

Забирають прямо з машини: автомобілістів попередили про "дорожню мобілізацію" на трасах

Пляшка коли та 5 літрів води: названий спосіб, який допоможе швидко позбутися колорадського жука

Путін на це не очікував: ударів по Росії буде набагато більше, що відомо

Показати ще

Експерти ринку рітейлу вважають потенційний висновок української торгової мережі до Польщі розумним кроком, але водночас наголошують, що керівництво "Сільпо" має розуміти: польський ринок надзвичайно конкурентний і боротьба за споживачів зосереджена тут довкола низьких цін. Без відповідного рівня український оператор матиме мало шансів конкурувати з такими гравцями, як Biedronka та Lidl.

І ще важливо, що "Сільпо" має адаптувати свій асортимент під польського споживача.

"Сільпо" має розвиватися, аби незалежно від війни пропонувати найкращий сервіс. Ми налагодили чудову співпрацю, наприклад, з польськими пивоварнями фермерам та шеф-кухарям. Тому корисно постійно ділитися досвідом та вивчити спільні можливості для розвитку”, – кажуть у прес-службі рітейлера.

Читайте також:

Ощадбанк розповів, як військові та члени їхніх сімей можуть отримати додаткові гроші

Вже зовсім скоро: за воду доведеться платити більше: на скільки злетять тарифи

Будуть окремі цінники: АТБ підготував для українців спеціальні товари